اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

E3 2013: بهترین های سونی از نگاه IGN

تمام شده است،ولی ما از همین الان بحث و گفتگو درباره ی بازی هایی که در آن انجام دادیم و بازی هایی که به نمایش در آمد را شروع کرده ایم.همایش پلی استیشن امسال واقعا عالی بود،نه تنها از بابت کنفرانس فوق العاده هیجان انگیزش ، بلکه بخاطر این که آنها برای اولین بار بعد از انتشار پلی استیشن۳، سه پلتفرم مجزا را معرفی می کردند.

 

  استیشن۳،پلی استیشن۴ و ویتا غرفه ی بزرگ پلی استیشن همیشه شلوغ بود و جلب نظر می کرد.در این مقاله سعی شده ۶ موضوعی که برند های پلی استیشن به آن پرداخته اند بیان شود.قابل ذکر است که دو تا از این بازی ها در پشت در های بسته به نمایش درآمدند.

بهترین بازی پلی استیشن/ بدنام: پسر دوم (ps4)

ساکر پانچ با انتقامی دیگر بازگشته است.این بازی سومین بازی اصلی از سری بازی های قهرمان محوری آن هاست،اما این یکی نسبت به بدنام و بدنام ۲ کاملا متفاوت است،به گونه ای که باید به این استودیو به خاطر پیشرفت هایی که در این سری به وجود آورده اند تبریک گفت.این بازی بر اساس قواعد بازی های همین سری ساخته شده است،اما دارای پیچیدگی هاییست که باعث بوجود آمدن تفاوت های زیادی شده است.

 


 

«پسر دوم» بازی کننده را در نقش «دلسین راو» قرار می دهد،ضدقهرمانی که کاملا با «کول مک گرث» متفاوت است.راو قدرت هایش را دوست دارد،بی پروا و مبارزه طلب است، با این که من کول را خیلی دوست داشتم،راو به گونه ای پرداخته شده است که رنگ و لعاب تازه ای به بازی جدید ببخشد.قدرت های او نیز بسیار جذابند.استفاده از دود برای جابجایی سریع بسیار جالب است.البته «پسر دوم» مبارزه های زیبای پیشینیانش را به ارث برده است و البته از گرافیک فوق العاده اش نیز نباید گذشت!
حق دارید با شنیدن تاریخ انتشار که اوایل ۲۰۱۴ است نا امید شوید،اما این بازی همچنان یکی از بهترین بازی های پلی استیشن۴ است که ما منتظرش هستیم.

بزرگترین سورپرایز/ knack

بیایید با هم روراست باشیم،وقتی برای اولین بار knack را در فوریه دیدیم خیلی جالب و تاثیر گذار نبود.در عوض یکی از معدود بازی های نسل آینده بود که ما با چشمان خود می دیدیم.بله ما آن را روی ps4 و ویتا دیدیم وهمچنین سازنده ای خوشنام یعنی «مارک سرنی» آن را می سازد،اما وقتی در کنار پسر دوم و سقوط سایه ها قرار می گرفت،کمی ضعیف جلوه می داد.

 

یکی از بازیهایی که نسل بعدی نیست اما ایده بزرگی دارد

 

خب،باید گفت که برداشت های اولیه همیشه درست نیست،چرا که با بازی کردن knack نظرم عوض شد.این بازی یکی از اولین بازی های ps4 است که من را تحت تاثیر قرار داده است.این بازی خیلی شبیه به بازی های نسل بعد نیست(بجز در مورد افکت هایش)اما زمانی که بازی اش میکنید احساس می کنید با یک بازی نسل بعد روبرو هستید.این بازی مناسب تمام طرفداران بازی های رایانه ایست،بازی ای که در دسترس همگان باشد.اکنون من واقعا منتظر این بازی هستم،چیزی که قبل از همایش e3،صدق نمی کرد.

بهترین گرافیک/ کیلزون: سقوط سایه (ps4)

هر کسی که مطالب ign را در چند سال اخیر خوانده باشد می داند که من منتقد سرسخت کیلزون هستم،به همین دلیل نیز بود که از لذت بردن killzone: shadow fall بسیار تعجب کردم.مشکل این بازی هیچ گاه ساختار و نحوه ی عملکرد بازی نبود،بلکه شکل ارایه ی این عملکرد همیشه مشکل داشت.با صرف نظر از گرافیک عالی، کیلزون ۲ و بخصوص کیلزون ۳ هیچ گاه  نتوانستند داستانی را که شایسته ی دنیای بزرگ بازی باشند را ارایه کنند.

 

اینبار علاوه بر گرافیک،داستان کیلزون هم شما را تحت تاثیر قرار میدهد

 

Killzone: Shadow Fall می خواهد این رویه را تغییر دهد.دقیقا مطابق با انتظاری که ما از گوریلا داریم،این بازی با توجه به رنگ پلات به کار گرفته شده که نسبت به گذشته متفاوت است بسیار بهتر نیز شده است.
این بازی واقعا هیجان انگیز است و قرار است برای پلی استیشن۴ منتشر شود.

بهترین دلیل برای این که همچنان یک ویتا داشته باشید/ killzone: mercenary

در یک کلام باید بگویم killzone: mercenary بسیار جالب است.من برای دقایق کوتاهی این بازی را در e3 بازی کردم،اما در حقیقت من از چندین ماه پیش حدس می زدم که این بازی تاثیر گذار خواهد بود.بعد از شکست Call of Duty: Black Ops Declassified و Resistance: Burning Skies ، ویتا تشنه ی یک بازی درجه اول تیر اندازی اول شخص بود که بتواند از قابلیت های دوئل آنالوگ ویتا نیز بهره ببرد و به نظر می رسد Mercenary می خواهد این کمبود را جبران کند.

 

اگر هنوز مجاب به خرید ویتا نشده اید،حالا وقتش است

 

از نظر دارندگان ویتا ممکن است این بازی کمی دیر آمده باشد،اما نا امید نباشید.Mercenary در حال ساخت در بخش داخلی گوریلا کمبریج است و در ساخت آن دقت فراوانی نیز به کار رفته است.بازی فوق العاده به نظر می رسد و سرگرم کننده نیز هست.این بازی قرار است شامل ویژگی ها و تنظیمات مختلف،به همراه سه حالت مختلف بازی،چندین زیر شاخه برای هر حالت و گیم پلی جذاب باشد که همگی از گوریلا انتظار داریم.
اگه شما ویتا بازی می کنید و آن را دوست دارید،mercenary مخصوص شماست!حتی اگر ویتای شما در گوشه ای دارد خاک می خورد، باز هم mercenary نظر شما را جلب خواهد کرد.

نویددهنده ترین عنوان/ the order: 1886

من وقتی فهمیدم که نمی توانم گیم پلی the order:1886  را ببینم یا آن را بازی کنم خیلی ناامید شدم.ولی وقتی که آی پی جدید در کنفرانس سونی رونمایی شد،چند روز بعد به جلسه ای دعوت شدم تا با Ru Weerasuriya ، همکار موسس Ready at Dawn و انگیزه دهنده ی اصلی ساخت این بازی،ملاقات کنم.بازی مانند همان تریلری بود که قبلا به نمایش در آمده بود،اما من چیزهای بسیاری جالبتری در آن یافتم.

 

موردانتظارترین بازی!

 

تمام چیزهایی که وی درباره ی بازی به من گفت مرا هیجان زده می کند.لندن ویکتوریا مکانی تاریک و فریبنده است که برای روایت ها و گیم پلی این بازی و مکانیزم های سوم شخص مناسب است. Ready at Dawn به خاطر بازی های خدای جنگش روی psp مشهور است.
بهتر است این بازی را مدنظر خود داشته باشید.

بزرگترین ناامیدی/ سرنوشت ارواح (PS Vita)

نام «سرنوشت ارواح» ماه هاست که بر سر زبان هاست و طی این چند ماه نیز همواره سوال هایی درباره چگونگی آن وجود داشته است.ما می دانستیم که این یک بازی ویتا است و همچنین می دانستیم که سونی می خواهد آن را منتشر کند.اما سازنده ی آن چه کسی بود؟و ما به چه نوع بازی ای مواجه هستیم؟ما پاسخ این سوال های خود را در e3 یافتیم و با این که سازندگان این پروژه دلایل بسیاری را برای خوب بودن این عنوان بیان کردند،خود بازی چنگی به دل نمی زد.

 

این بازی تا به الان حرفی برای گفتن ندارد!

 

استودیوی ژاپن سونی در همکاری با Q Entertainment می خواهند یک بازی رایگان و آنلاین نقش آفرینی برای ویتا بسازند.ایده ی بسیار خوبی است،اما با توجه به چند دقیقه ای که من بازی را مشاهده کردم،چندان راضی کننده نبود.در بازی با سفر به نقاط مختلف جهان،ارواح را جمع می کنید و سپس ارواح جمع آوری شده توسط شما با ارواح سایر بازیکنان به مبارزه می پردازند.به نظر جالب است!اما کمی گیج کننده است!؟چرا که این سوال به وجود می آید که چرا باید بازی ای برای ویتا ساخته شود که فقط آنلاین است در حالی که بیشتر ویتا ها قابلیت ۳g فعال ندارند؟چرا که اگر من خانه باشم و به وای فای دسترسی داشته باشم مطمئنا پلی استیشن۳ و پلی استیشن۴ را ترجیح می دهم.

  استیشن۳،پلی استیشن۴ و ویتا غرفه ی بزرگ پلی استیشن همیشه شلوغ بود و جلب نظر می کرد.در این مقاله سعی شده ۶ موضوعی که برند های پلی استیشن به آن پرداخته اند بیان شود.قابل ذکر است که دو تا از این بازی ها در پشت در های بسته به نمایش درآمدند.

بهترین بازی پلی استیشن/ بدنام: پسر دوم (ps4)

ساکر پانچ با انتقامی دیگر بازگشته است.این بازی سومین بازی اصلی از سری بازی های قهرمان محوری آن هاست،اما این یکی نسبت به بدنام و بدنام ۲ کاملا متفاوت است،به گونه ای که باید به این استودیو به خاطر پیشرفت هایی که در این سری به وجود آورده اند تبریک گفت.این بازی بر اساس قواعد بازی های همین سری ساخته شده است،اما دارای پیچیدگی هاییست که باعث بوجود آمدن تفاوت های زیادی شده است.

 


 

«پسر دوم» بازی کننده را در نقش «دلسین راو» قرار می دهد،ضدقهرمانی که کاملا با «کول مک گرث» متفاوت است.راو قدرت هایش را دوست دارد،بی پروا و مبارزه طلب است، با این که من کول را خیلی دوست داشتم،راو به گونه ای پرداخته شده است که رنگ و لعاب تازه ای به بازی جدید ببخشد.قدرت های او نیز بسیار جذابند.استفاده از دود برای جابجایی سریع بسیار جالب است.البته «پسر دوم» مبارزه های زیبای پیشینیانش را به ارث برده است و البته از گرافیک فوق العاده اش نیز نباید گذشت!
حق دارید با شنیدن تاریخ انتشار که اوایل ۲۰۱۴ است نا امید شوید،اما این بازی همچنان یکی از بهترین بازی های پلی استیشن۴ است که ما منتظرش هستیم.

بزرگترین سورپرایز/ knack

بیایید با هم روراست باشیم،وقتی برای اولین بار knack را در فوریه دیدیم خیلی جالب و تاثیر گذار نبود.در عوض یکی از معدود بازی های نسل آینده بود که ما با چشمان خود می دیدیم.بله ما آن را روی ps4 و ویتا دیدیم وهمچنین سازنده ای خوشنام یعنی «مارک سرنی» آن را می سازد،اما وقتی در کنار پسر دوم و سقوط سایه ها قرار می گرفت،کمی ضعیف جلوه می داد.

 

یکی از بازیهایی که نسل بعدی نیست اما ایده بزرگی دارد

 

خب،باید گفت که برداشت های اولیه همیشه درست نیست،چرا که با بازی کردن knack نظرم عوض شد.این بازی یکی از اولین بازی های ps4 است که من را تحت تاثیر قرار داده است.این بازی خیلی شبیه به بازی های نسل بعد نیست(بجز در مورد افکت هایش)اما زمانی که بازی اش میکنید احساس می کنید با یک بازی نسل بعد روبرو هستید.این بازی مناسب تمام طرفداران بازی های رایانه ایست،بازی ای که در دسترس همگان باشد.اکنون من واقعا منتظر این بازی هستم،چیزی که قبل از همایش e3،صدق نمی کرد.

بهترین گرافیک/ کیلزون: سقوط سایه (ps4)

هر کسی که مطالب ign را در چند سال اخیر خوانده باشد می داند که من منتقد سرسخت کیلزون هستم،به همین دلیل نیز بود که از لذت بردن killzone: shadow fall بسیار تعجب کردم.مشکل این بازی هیچ گاه ساختار و نحوه ی عملکرد بازی نبود،بلکه شکل ارایه ی این عملکرد همیشه مشکل داشت.با صرف نظر از گرافیک عالی، کیلزون ۲ و بخصوص کیلزون ۳ هیچ گاه  نتوانستند داستانی را که شایسته ی دنیای بزرگ بازی باشند را ارایه کنند.

 

اینبار علاوه بر گرافیک،داستان کیلزون هم شما را تحت تاثیر قرار میدهد

 

Killzone: Shadow Fall می خواهد این رویه را تغییر دهد.دقیقا مطابق با انتظاری که ما از گوریلا داریم،این بازی با توجه به رنگ پلات به کار گرفته شده که نسبت به گذشته متفاوت است بسیار بهتر نیز شده است.
این بازی واقعا هیجان انگیز است و قرار است برای پلی استیشن۴ منتشر شود.

بهترین دلیل برای این که همچنان یک ویتا داشته باشید/ killzone: mercenary

در یک کلام باید بگویم killzone: mercenary بسیار جالب است.من برای دقایق کوتاهی این بازی را در e3 بازی کردم،اما در حقیقت من از چندین ماه پیش حدس می زدم که این بازی تاثیر گذار خواهد بود.بعد از شکست Call of Duty: Black Ops Declassified و Resistance: Burning Skies ، ویتا تشنه ی یک بازی درجه اول تیر اندازی اول شخص بود که بتواند از قابلیت های دوئل آنالوگ ویتا نیز بهره ببرد و به نظر می رسد Mercenary می خواهد این کمبود را جبران کند.

 

اگر هنوز مجاب به خرید ویتا نشده اید،حالا وقتش است

 

از نظر دارندگان ویتا ممکن است این بازی کمی دیر آمده باشد،اما نا امید نباشید.Mercenary در حال ساخت در بخش داخلی گوریلا کمبریج است و در ساخت آن دقت فراوانی نیز به کار رفته است.بازی فوق العاده به نظر می رسد و سرگرم کننده نیز هست.این بازی قرار است شامل ویژگی ها و تنظیمات مختلف،به همراه سه حالت مختلف بازی،چندین زیر شاخه برای هر حالت و گیم پلی جذاب باشد که همگی از گوریلا انتظار داریم.
اگه شما ویتا بازی می کنید و آن را دوست دارید،mercenary مخصوص شماست!حتی اگر ویتای شما در گوشه ای دارد خاک می خورد، باز هم mercenary نظر شما را جلب خواهد کرد.

نویددهنده ترین عنوان/ the order: 1886

من وقتی فهمیدم که نمی توانم گیم پلی the order:1886  را ببینم یا آن را بازی کنم خیلی ناامید شدم.ولی وقتی که آی پی جدید در کنفرانس سونی رونمایی شد،چند روز بعد به جلسه ای دعوت شدم تا با Ru Weerasuriya ، همکار موسس Ready at Dawn و انگیزه دهنده ی اصلی ساخت این بازی،ملاقات کنم.بازی مانند همان تریلری بود که قبلا به نمایش در آمده بود،اما من چیزهای بسیاری جالبتری در آن یافتم.

 

موردانتظارترین بازی!

 

تمام چیزهایی که وی درباره ی بازی به من گفت مرا هیجان زده می کند.لندن ویکتوریا مکانی تاریک و فریبنده است که برای روایت ها و گیم پلی این بازی و مکانیزم های سوم شخص مناسب است. Ready at Dawn به خاطر بازی های خدای جنگش روی psp مشهور است.
بهتر است این بازی را مدنظر خود داشته باشید.

بزرگترین ناامیدی/ سرنوشت ارواح (PS Vita)

نام «سرنوشت ارواح» ماه هاست که بر سر زبان هاست و طی این چند ماه نیز همواره سوال هایی درباره چگونگی آن وجود داشته است.ما می دانستیم که این یک بازی ویتا است و همچنین می دانستیم که سونی می خواهد آن را منتشر کند.اما سازنده ی آن چه کسی بود؟و ما به چه نوع بازی ای مواجه هستیم؟ما پاسخ این سوال های خود را در e3 یافتیم و با این که سازندگان این پروژه دلایل بسیاری را برای خوب بودن این عنوان بیان کردند،خود بازی چنگی به دل نمی زد.

 

این بازی تا به الان حرفی برای گفتن ندارد!

 

استودیوی ژاپن سونی در همکاری با Q Entertainment می خواهند یک بازی رایگان و آنلاین نقش آفرینی برای ویتا بسازند.ایده ی بسیار خوبی است،اما با توجه به چند دقیقه ای که من بازی را مشاهده کردم،چندان راضی کننده نبود.در بازی با سفر به نقاط مختلف جهان،ارواح را جمع می کنید و سپس ارواح جمع آوری شده توسط شما با ارواح سایر بازیکنان به مبارزه می پردازند.به نظر جالب است!اما کمی گیج کننده است!؟چرا که این سوال به وجود می آید که چرا باید بازی ای برای ویتا ساخته شود که فقط آنلاین است در حالی که بیشتر ویتا ها قابلیت ۳g فعال ندارند؟چرا که اگر من خانه باشم و به وای فای دسترسی داشته باشم مطمئنا پلی استیشن۳ و پلی استیشن۴ را ترجیح می دهم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.