تیون کردن ماشینها آن هم به صورتی که همه تغییرات انجام شده بر روی آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد چندان کار راحتی نیست و به نوعی برای خود، هنری محسوب میشود. برخی در این کار زیادهروی میکنند و برخی نیز از آن طرف بوم میافتند و کلاً از تغییر دادن ظاهر ماشین پرهیز میکنند و تعدادی هم فقط به این بسنده میکنند که ماشین من خاص است!
اما در زمینه تیون کردن خودرو دو تغییر وجود دارد که بدون شک هر خودرویی را جذابتر و خاصتر میکند: (1) کاهش ارتفاع (2) رینگ و لاستیکهای بزرگتر از هرآنچه که به صورت استاندارد برای خودرو در نظر گرفته شده است. عکسهایی که مشاهده میکنید متعلق به خودروی آقای "دریک جی" (Drick G) است که در زمینه ساخت فیلمهای پشت صحنه، به صورت حرفهای فعالیت میکند.
از آنجایی که "اریک جی" از آن دسته افرادی نیست که به ظاهر استاندارد خودرو اکتفا کند، شورولت ایمپالای جدیدیش را به دست متخصصان کمپانی Vossen سپرد. این کمپانی، متخصص تولید رینگهای اسپرت است و در این زمینه نیز سابقهای 25 ساله دارد. به نظر میرسد که در نهایت، تجربه این شرکت نیز تغییراتی چون کاهش ارتفاع و رینگهای بزرگ را مطمئنترین راه برای تیون کردن یک خودرو میداند. شما جز کدام گروه از صاحبان خودرو یا علاقمند به تیون هستید؟ طرحهای عجیب و غریب را میپسندید یا نگاهی محافظه کارانه به تغییر ظاهر خودرو دارید؟