اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید
اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

ابراهیموویچ: گواردیولا بازی مرا به نابودی کشاند

 زلاتان ابراهیموویچ در کتاب شرح حال جدید خود بار دیگر به انتقاد از پپ گواردیولا پرداخته و مدعی شده است که این مربی اسپانیایی در زمان حضورش در بارسلونا او را قربانی و بازی‌اش را نابوده کرده است. ایبرا نه تنها از پپ بلکه از هم‌تیمی‌های پیشین‌اش در بارسلونا همچون مسی، ژاوی و اینیستا نیز انتقاد کرده و رفتار آنها را در تقابل با گواردیولا به رفتار عده‌ای بچه مدرسه‌ای تشبیه کرده است.

  ابراهیموویچ در شرح حال خود نوشته است: اول صبح که مرا می‌دید، حتی صبح بخیر هم نمی‌گفت و دریغ از یک کلمه مکالمه. هر کاری می‌کرد تا در چشم‌های من نگاه نکند. هرگز طاقت نمی‌آورد که در یک اتاق با من باشد.

ایبرا در ادامه در خصوص فلسفه بازی بارسلونا، اظهار داشت: شیوه بازی بارسلونا تا حدودی شبیه آژاکسی بود که بازیکنانش تازه از مدرسه فوتبال بیرون آمده بودند. هیچ یک از بازیکنان بارسلونا مانند فوق ستاره‌های واقعی عمل نمی‌کردند که این چیز عجیبی بود. مسی، ژاوی و اینیستا و تمام اعضای باند آنها مانند بچه مدرسه‌ای‌ها رفتار می‌کردند. بهترین فوتبالیست‌های دنیا آنجا ایستاده بودند در حالی که سرهای‌شان افتاده بود و من دلیلش را نمی‌دانستم. خنده‌دار بود.

ستاره پیشین میلان خاطرنشان کرد: یاد می‌آید یکی از هم‌تیمی‌هایم به من گفت:« زلاتان! مثل این است که بارسلونا یک فراری خریده و دارد آن را مانند یک فیات می‌راند». وقتی با خودم فکر کردم دیدم که او راست می‌گوید و این تشبیه مناسبی است.

ابراهیموویچ پیش از ترک کالچو برای پیوستن به بارسلونا یک فصل زیر نظر ژوزه مورینیو در اینتر کار کرد. او اعتراف کرد هرچقدر که از پپ گواردیولا متنفر بوده به رقیب پرتغالی او، ژوزه مورینیو علاقه داشته است. وی بیان کرد: مورینیو از آن دسته افرادی بود که من حاضر بودم برایش بمیرم. او 2 برابر بقیه سخت کار می‌کند. زندگی و نفس کشیدن او، در 24 ساعت و 7 روز هفته برای فوتبال بود. من هرگز مربی با دانشی که مورینیو از تیم‌های حریف دارد ندیده‌ام. او حتی سایز کفش دروازه سوم تیم حریف را هم می‌دانست!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.