اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید
اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

اوزیل: مجانی هم به آرسنال می‌رفتم

 مسعود اوزیل اعلام کرد که زمان زیادی برای فکر کردن در مورد پیوستن به آرسنال در هفته گذشته نداشته است؛ هرچند تأیید کرده که تاکنون به وجود برخی تفاوت‌ها بین دو باشگاه پی برده است. وی در این باره اظهار داشت: کمبود اعتماد، احترام و صداقت را حس کردم.

  وی در گفت‌و‌گویی که توسط «دای ولت» به چاپ رسید از انتقالش به آرسنال ابراز خشنودی اما از صحبت در خصوص مبلغ انتقال خودداری کرد و گفت: چیزی درباره رقم‌هایی که در این قرارداد دخیل بوده‌اند، نمی‌دانم. بدون پول هم به آرسنال می‌پیوستم.

هافبک آلمانی سابق رئال در خصوص مکالمه تلفنی خود با آرسن ونگر در دوشنبه گذشته خاطرنشان کرد: این گفت‌و‌گو از یک لحاظ برایم مهم بود. فهمیدم که چیزی که او به من گفت همانی بود که در رئال از دست داده بودم: صداقت، اعتماد و احترام. او دقیقا به من گفت که چه چیزی در من دیده؛ می‌خواهد کجا بازی کنم و چه انتظاری از من دارد.

اوزیل تأکید کرد که سرخیو راموس تنها بازیکنی نبوده که در حمایت از وی صحبت کرده است و ادامه داد: سایر بازیکنان هم در جمع و هم مستقیم با خود من صحبت کردند.

وی توضیح داد که هنوز چمدان‌هایش را باز نکرده است و این پدرش است که انتقال به لندن را سازماندهی می‌کند. او مدتی در هتل خواهد ماند. هدف وی در حال حاضر این است که سخت تلاش کند و در این باره افزود:‌ دلم می‌خواهد قهرمان شوم. این چیزی است که تمام تلاشم را برایش انجام می‌دهم. اگر یک چیز در رئال یاد گرفته باشم آن هم این است که تمام تلاشم را انجام دهم. با فکر کردن به خودم در هیچ تورنمنتی حاضر نمی‌شوم. هدف این است که به نیمه‌نهایی یا فینال برسیم. وقتی بازی می‌ کنم، برای پیروزی بازی می‌ کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.