اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید
اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

سیلوا: چرا باید با پول کمتر به بارسلونا می‌رفتم؟

 تیاگو سیلوا در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی با رد پیشنهاد بارسلونا در پاریس ماندنی شد.
او در گفت‌وگو با روزنامه گاردین درباره نرفتنش به بارسلونا عنوان کرد: خیلی سخت بود که دو بار به پیشنهاد بارسلونا پاسخ منفی دهم.

  هیچ وقت این حقیقت را پنهان نمی‌کنم که آنها تیمی بسیار خوب و باکیفیت هستند و خیلی از بازیکنان آرزو دارند تا در این تیم بازی کنند از بچگی بازی‌های بارسلونا را دنبال می‌کردم و دوست داشتم روزی در این تیم بازی کنیم اما در زندگی بعضی اوقات باید تصمیمات سختی بگیری که مخالف خواست شما هستند. شنیده‌ام که مردم می‌گویند، فقط به پول فکر می‌کردم و به همین خاطر به بارسلونا نرفتم. آنها فراموش می‌کنند که ما خانواده داریم و زندگی ما خرج دارد. چرا باید با پول کمتر به بارسلونا می‌رفتم؟ چرا همیشه ما فوتبالیست‌ها باید از حق خود بگذریم؟

سیلوا ادامه داد: علاوه بر پیشنهاد مالی پاری‌سن‌ژرمن هدف باشگاه برای قرار گرفتن در بین تیم‌های بزرگ باعث شد در این تیم بمانم.

تیاگو سیلوا در سال 2012 با 42 میلیون یورو از میلان به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.