کمپانی بیامو با معرفی خدمات جدید خود در حوزه فنآوریهای مورد استفاده در صنعت خودروسازی باز هم شگفتی آفرید. این خودروساز آلمانی با رونمایی از برنامه جدید خود، که با نام "BMW i Genius" نخستین بار در انگلستان عرضه میشود، در خصوص استفاده از هوش مصنوعی جهت ارتقا کیفیت سری i خودروهای الکتریکی خود خبر داد. این اپلیکیشن جدید که بر روی تلفنهمراه کاربر نصب میشود، با استفاده از یک نرمافزار فوق پیشرفته امکان پرسش و پاسخ را برای کاربر فراهم میآورد.
سیستم i Genius با امکان معنی کردن کلمات، طرز بیان آنها، و تشخیص هدف کاربر از طرح سوالات مختلف، پاسخهای دقیق و کاملی را در اختیار وی قرار میدهد. بدین صورت یک مکالمه حقیقی بین کاربر و سیستم بیامو i Genius انجام میشود. کریس براونریج (Chris Brownridge)، مدیر بازاریابی گروه خودروسازی بیامو در انگلستان، افزود: "این برنامه هوشمند که همانند یک متخصص و به صورت شبانهروزی به سوالات شما پاسخ میدهد، توسط کمپانی London Brand Management طراحی شده است".
جهت استفاده از خدمات این سرویس لازم است سوال خود را به صورت پیام کوتاه به شماره 84737 بفرستید تا پس از فعال سازی، i Genius به سوالات شما در مورد بیامو i3 یا i8 پاسخ دهد. نظر شما در مورد i Genius چیست؟ به نظر شما آیا این سیستم میتواند پاسخگوی تمام سوالات باشد؟