اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید
اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

نکونام: تمام توانم را برای استقلال می‌گذارم

 جواد نکونام در ابتدای تمرین امروز استقلال در مورد دیدار دربی عنوان کرد: تماشاگران همیشه به من لطف داشتند مخصوصاً هواداران استقلال همواره یاور تیم خود بودند. با تمام توان روز جمعه به میدان می‌رویم و قول می‌دهم برای موفقیت تیم تمام تلاشم را انجام دهم تا موفق شویم.

  وی در مورد کری‌هایی که پرسپولیسی‌ها قبل از بازی خوانده‌اند، عنوان کرد: در این ارتباط نظری ندارم.

نکونام در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی اظهار داشت: پیش‌بینی فوتبال سخت است مخصوصاً این بازی که حساسیت بسیار زیادی دارد. ان‌شاءلله در این مسابقه به موفقیت برسیم.

هافبک استقلال در مورد اینکه کی‌روش تهدید کرده از سمت خود استعفاء می‌کند، گفت: امیدوارم هرچه می‌شود به نفع فوتبال ایران باشد ما یک موقعیت بزرگ به دست آوردیم و زحمت زیادی کشیدیم. با 16 امتیاز به جام جهانی رفتیم و شرایط خوبی را به وجود آوردیم. امیدوارم اتفاقی بیافتد که رو به جلو باشیم. در جام جهانی باید با قدرت ظاهر شویم.

وی در مورد وضعیت استقلال افزود: وضعیت بسیار خوب است، می‌توانیم این دیدار را ببریم. در دیدار قبلی سه امتیاز حساس را از دست دادیم. تمام تمرکزمان روی این مسابقه است تا بتوانیم نتیجه خوبی را در دربی کسب کنیم.

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه خیلی از مسئولین یادشان رفته از تیم ملی حمایت کنند، کی‌روش ناراحت است و علی کفاشیان نیز نمی‌داند باید چه عملی انجام دهد، خاطرنشان کرد: همه دوست دارند بهترین شرایط برای تیم ملی فراهم شود مخصوصاً حالا که ما به جام جهانی رفتیم و فقط 32 تیم هستند که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند نباید کاری انجام دهیم که فردا پشیمان شویم. هر بازی دوستانه و هر اردو به تیم کمک خواهد کرد حتی تیم‌هایی که به جام جهانی نرفتند دیدار تدارکاتی می‌گذارند و خود را آماده جام ملت‌ها می‌کنند. زمان را از دست دادیم باید نگاه‌مان رو به جلو و مثبت باشد باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی موفق شود. مسئولین، بازیکنان و شما رسانه‌ها نقش عمده‌ای در صعود تیم ملی به جام جهانی داشتید، امیدوارم ما هم بتوانیم با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم تیم ملی را به موفقیت برسانیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه مطرح شده، کی‌روش درخواست کرده باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان ملی استفاده نکنند، اظهار داشت: من این موضوع را نشنیدم و نخواندم اگر قرار باشد تیم ملی بازیکنان را بگیرد و باشگاه‌ها از بازیکنان ملی استفاده نکنند باید تعاملی به وجود بیاید و این موضوع بررسی شود. باید به این فکر کنیم که فوتبال ایران چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی همیشه بالا باشد و بهترین نتایج را بگیرد. در این صورت هیچکس ضرر نمی‌کند صحبت کی‌روش را نخواندم. اما نباید این موضوع یک‌طرفه باشد کی‌روش نشان داده به ایران علاقه‌مند است و به خاطر کارش و تعهدی که دارد تمام تلاشش را انجام می‌دهد. مسئولان باید نشستی را بین مدیران باشگاه‌ها و مربیان تیم ملی برگزار کنند تا تصمیم خوبی گرفته شود. هیچکس دوست ندارد تیم ملی ضرر کند و همه می‌خواهند کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.