اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید
اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

اخرین اخبار از تکنولوژی. گیم. اتومبیل. ورزش و....

پیام مدیر:این ادرس جدید سایت است dtech.tk .لطفا مارا از نظرات خود درمیان گذارید. اگر مایل به نوبسندگی و همکاری در این وبلاگ هستید حتما از بخش تماس باما پیام خودرا ارسال کنید

دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور ۲ – Despicable Me 2 2013

Despicable me 2 dvd print small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

                                |انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

کاور انیمیشن (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Despicable me 2 dvd print small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

تصاویری از کیفیت نسخه مربوطه (برای مشاهده ی سایز اصلی، روی عکس کلیک کنید):

Mane Sharoor 2 screenshots 01 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 Mane Sharoor 2 screenshots 02 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

Mane Sharoor 2 screenshots 03 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

توجه مهم: کاربران عزیز، همان طور که مطلع هستید، نسخه ی اصلی انیمیشن Monsters University هنوز عرضه نشده و تنها نسخه با کیفیتی که در اینترنت موجود هست، نسخه ی پرده ای انیمیشن که با دوربین های حرفه ای ضبط شده هستش. در هر صورت، این نسخه اصلا کیفیت مطلوبی رو دارا نیست و فقط برای عزیزانی که مشتاق دیدن دوبله فارسی انیمیشن هستن ارائه شده. به محض انتشار نسخه ی اصلی این انیمیشن، ویدیوی مربوطه اصلاح شده و صدای انیمیشن مطابق با نسخه ی بلوری میکس خواهد شد.

 

 دانلود :         Direct Link


نظرات 1 + ارسال نظر
یاشار سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 00:19

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.